
FAQ
Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Måske du kan være heldig at finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.
Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål?
Så er du velkommen til at kontakte os alle dage på contact@exercere.com
Ordre
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse - hvad gør jeg?
Prøv at tjekke din spam mappe først. Hvis mailen ikke ligger dér, er der risiko for, at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os venligst, så vi kan bekræfte, hvorvidt din ordre er registreret.
Bemærk, at din betaling ikke bliver hævet før varen sendes - der foreligger kun en reservation indtil da.
Jeg har en ændring til min ordre - kan jeg nå at få denne med?
Vi kan desværre ikke ændre i din ordre eller angivne adresseoplysninger, da vores ordreprocesser kører automatisk. Har du skrevet en forkert adresse, kan vi forsøge at ændre oplysnigerne, så længe du er i kontakt med os inden for en time efter dit køb. Er det ikke muligt, vil vores leveringspartner oftest returnere pakken til os, og vi vil refundere dig for ordren.
Har du fortrudt dit køb, kan du gøre følgende:
Nægte modtagelse, hvorefter pakken vil blive returneret til os.
Levering
Min ordre har overskredet leveringstiden - hvad gør jeg?
Hvis du ikke har modtaget din pakke 5 arbejdsdage efter, at du har lagt din ordre, kan det skyldes forsinkelser hos GLS eller usædvanlig travlhed på vores lager. Kontakt os gerne, så vi kan sikre, at du modtager dine varer hurtigst muligt.
Hvad er leveringstiden?
Vi leverer inden for 1-3 hverdage efter din ordreafgivelse.
Ordrerne pakkes i den rækkefølge, de kommer ind. Ved specifikke kampagner, såsom udsalg og Black Friday, kan der i sjældne tilfælde forekomme forlænget leveringstid.
Kan jeg følge min levering?
Ja, vi sender dig en e-mail med din faktura og trackingnummer, når din ordre er sendt.
Returnering
Læs vores retur-guide her: https://exercere.store/pages/levering-og-returnering
Hvor lang tid går der, før jeg får mine penge retur?
Vi bestræber os altid på at behandle returpakker så hurtigt som muligt, men vil gerne gøre opmærksom på, at vi har en behandlingstid på op til 14 hverdage fra den dag, vi modtager din returpakke på vores lager. Der kan dog opstå længere behandlingstider i perioder med store udsalg eller ekstra travlhed.
Du vil modtage en e-mail, når din refundering er behandlet, og der kan gå op mod 3-7 hverdage før pengene er synlige på din konto, alt afhængig af din bank.
Bemærk, at der kan gå op til indeværende måned + 1 måned, hvis du har brugt Mastercard eller PayPal ved bestilling.
Hvad gør jeg, hvis jeg har købt en vare på tilbud, men jeg har brug for en anden størrelse, og tilbuddet I mellemtiden er ophørt?
Hvis du har købt en vare på udsalg, kan den fortsat godt ombyttes til en anden størrelse. Det er dog ikke muligt at ombytte til andre varer eller størrelser i en anden farve eller model, da der kan forekomme prisforskelle mellem disse under udsalget.
Jeg ønsker at købe en vare som gave – hvad gør jeg, hvis modtageren ønsker at returnere?
Du eller modtageren af gaven er altid velkommen til at returnere. Bemærk venligst, at vi kun kan tilbageføre pengene til det kort, varen blev betalt med.
Du kan læse mere om vores returbetingelser her: https://exercere.store/pages/levering-og-returnering
Jeg ønsker at ombytte min vare - kan jeg det?
Ja, det er muligt at ombytte din vare til anden størrelse eller farve. Ombytning foregår ved du benytter vores returportal og læser guiden til ombytning her: https://exercere.store/pages/levering-og-returnering
Varer købt på udsalg, kan kun ombyttes til en anden størrelse.
Der er en fejl på produktet - hvad gør jeg?
Vi har en meget grundig kvalitetskontrol, og tester løbende vores produkter for at sikre den bedst mulige standard. Skulle du alligevel opleve en fejl eller defekt på en vare, bedes du sende en mail til vores kundeservice på contact@exercere.com.
I mailen bedes du inkludere dit ordrenummer samt en beskrivelse af problemet og vedhæfte billeder, så vi kan vurdere sagen bedst muligt.
Bemærk venligst, at vi kun kan behandle reklamationer på varer, der er købt direkte gennem vores officielle webshop.
Betaling
Jeg har problemer med at gennemføre mit køb - hvad gør jeg?
Prøv først at anvende en anden browser - helst Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke hjælper, kan der være tale om en teknisk fejl. Kontakt os da venligst på email: contact@exercere.dk
Andet
Får I en udsolgt vare på lager igen?
Det afhænger af, hvilken vare der er tale om, og om det er en limited kollektion. Under hvert produkt på hjemmesiden, kan skrive dig op til udsolgte vare.
Kontakt os gerne på contact@exercere.dk for at høre nærmere. Angiv venligst stylenummer eller varenavn ved din henvendelse.
Jeg har for nyligt købt en vare hos jer, der nu er kommet på tilbud - kan jeg få refunderet differencen?
Vi kan desværre ikke refundere dig differencen. I stedet beder vi dig at gøre brug af din returret og samtidig placere en ny ordre.