FAQ
Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Måske du kan være heldig at finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.
Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål?
Så er du velkommen til at kontakte os alle dage på contact@exercere.dk
Ordre
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse - hvad gør jeg?
Prøv at tjekke din spam mappe først. Hvis mailen ikke ligger dér, er der risiko for, at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os venligst, så vi kan bekræfte, hvorvidt din ordre er registreret.
Bemærk, at din betaling ikke bliver hævet før varen sendes - der foreligger kun en reservation indtil da.
Jeg har en ændring til min ordre - kan jeg nå at få denne med?
Vi kan desværre ikke ændre i din ordre eller angivne adresseoplysninger, da vores ordreprocesser kører automatisk. Har du skrevet en forkert adresse, kan vi forsøge at ændre oplysnigerne, så længe du er i kontakt med os inden for en time efter dit køb. Er det ikke muligt, vil vores leveringspartner oftest returnere pakken til os, og vi vil refundere dig for ordren.
Har du fortrudt dit køb, kan du gøre følgende:
Nægte modtagelse, hvorefter pakken vil blive returneret til os.
Levering
Min ordre har overskredet leveringstiden - hvad gør jeg?
Hvis du ikke har modtaget din pakke 5 arbejdsdage efter, at du har lagt din ordre, kan det skyldes forsinkelser hos GLS eller usædvanlig travlhed på vores lager. Kontakt os gerne, så vi kan sikre, at du modtager dine varer hurtigst muligt.
Hvad er leveringstiden?
Vi leverer inden for 1-3 hverdage efter din ordreafgivelse.
Ordrerne pakkes i den rækkefølge, de kommer ind. Ved specifikke kampagner, såsom udsalg og Black Friday, kan der i sjældne tilfælde forekomme forlænget leveringstid.
Kan jeg følge min levering?
Ja, vi sender dig en e-mail med din faktura og trackingnummer, når din ordre er sendt.
Returnering
Læs vores retur-guide her: https://exercere.store/pages/levering-og-returnering
Hvor lang tid går der, før jeg får mine penge retur?
Vi behandler din returordre hurtigst muligt, når den er ankommet til vores lager. Normalvis går der 3-5 hverdage, før pengene er refunderet. Der kan dog i sjældne tilfælde gå op til 14 dage. Det afhænger af din bank, hvornår pengene fremgår på din konto. Du vil modtage en e-mail, når din refundering er behandlet.
Bemærk, at der kan gå op til indeværende måned + 1 måned, hvis du har brugt Mastercard eller PayPal ved bestilling.
Hvad gør jeg, hvis jeg har købt en vare på tilbud, men jeg har brug for en anden størrelse, og tilbuddet I mellemtiden er ophørt?
Det er desværre ikke muligt at lave en ny bestilling på en tilbudsvare, hvis tilbuddet i mellemtiden er ophørt. Vi anbefaler derfor at bestille begge størrelser under tilbud/udsalg, hvis du er i tvivl om størrelsen, og herefter anvende din returret.
Jeg ønsker at købe en vare som gave – hvad gør jeg, hvis modtageren ønsker at returnere?
Du eller modtageren af gaven er altid velkommen til at returnere. Bemærk venligst, at vi kun kan tilbageføre pengene til det kort, varen blev betalt med.
Du kan læse mere om vores returbetingelser her: https://exercere.store/pages/levering-og-returnering
Jeg ønsker at ombytte min vare - kan jeg det?
Ja, det er muligt at ombytte din vare til anden størrelse eller farve. Ombytning foregår ved du benytter vores returportal og læser guiden til ombytning her: https://exercere.store/pages/levering-og-returnering
Varer, købt på udsalg eller med rabatkode, kan kun bestilles på ny med samme tilbud, hvis tilbudspriserne stadig er gældende på shoppen.
Der er en fejl på produktet - hvad gør jeg?
Vi har en meget streng kvalitetskontrol og tester jævnligt vores produkter. Skulle du alligevel have behov for at lave en reklamation på en vare, er du velkommen til det, såfremt den er købt her på vores exercere webshop.
Du kan læse mere om, hvordan du reklamerer her.
Bemærk venligst, at vi desværre ikke har mulighed for at håndtere reklamationer på varer købt hos en anden forhandler. Her skal du kontakte forhandleren direkte.
Betaling
Jeg har problemer med at gennemføre mit køb - hvad gør jeg?
Prøv først at anvende en anden browser - helst Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke hjælper, kan der være tale om en teknisk fejl. Kontakt os da venligst på email: contact@exercere.dk
Andet
Får I en udsolgt vare på lager igen?
Det afhænger af, hvilken vare der er tale om, og om det er en limited kollektion. Under hvert produkt på hjemmesiden, kan skrive dig op til udsolgte vare.
Kontakt os gerne på contact@exercere.dk for at høre nærmere. Angiv venligst stylenummer eller varenavn ved din henvendelse.
Jeg har for nyligt købt en vare hos jer, der nu er kommet på tilbud - kan jeg få refunderet differencen?
Vi kan desværre ikke refundere dig differencen. I stedet beder vi dig at gøre brug af din returret og samtidig placere en ny ordre.